Hemma igen!

idag kom jag hem till mamma igen.

Kolla här så coola brillor jag har.



Kommentarer
Postat av: Barbro

Oj va cool du är =)

Vilken cool frissa du har, ska du bli en popstjärna eller nått? Puss och Kram!!

2009-05-15 @ 21:33:50
Postat av: Maja

Hej Ken!



Å så söt du är!

Om du inte hade hetat Ken så kunde du heta Häftige Findus

2009-05-18 @ 18:58:00
Postat av: Miss S

ja men vilken tur att du heter ken:)

2009-05-22 @ 01:24:46
Postat av: Miss Anonym

Det här är en barnsida gör din egen blogg där du kan

publicera dina texter Miss S.

Meningen är att man skriver till barnet och inte till dej så sluta läsa vad andra skriver.

2009-05-22 @ 18:38:26
Postat av: Miss S

Hej Ken!

Hoppas allt e bra med dig och att vi ses snart. Läste att mamma vill ta dig till Vimmerby. Får jag följa med? Vi gärna träffa Pippi och alla de andra.



Kommentar till Miss Anonym:

Gör ett undantag att svara till dig. Precis som du skriver så e det en barnsida. Om du läser min kommentar en gång till så kommer du att se att den är riktad till Ken och den hade jag sagt live också. Har inte begärt att nån ska skriva till mig, ser ingen anledning till det för då hade jag ju så klart skaffat mig en egen blogg, men har inte det behovet. För den delen vem e du då som har rätt att läsa vad andra skriver och inte jag? Vill slutligen säga att jag inte tänker svara på dina kommentarer här mer eftersom det e en barnsida. Det är Ken som ska ha uppmärksamheten och stå i centrum och inte du Miss Anonym.

2009-05-24 @ 00:08:19
Postat av: Barbro

Nu är det snart en månad sen du skrev vad du hittat på för bus, jag är ju jättenyfiken på vad du gör om dagarna.....så nu tycker jag att du ska skriva lite Ken, så slipper jag vara så nyfiken hela tiden =))

Puss och Kram

2009-06-08 @ 00:12:08
Postat av: Maja

Miss S,



Det var ett tag sen detta inlägg med kommentarer men jag vill säga att jag och Ken brukar kalla varandra roliga namn vi gillar så det var ett skämt mellan honom och mig.

2009-06-16 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0