TIVOLI

Idag har varit en riktigt rolig dag..

Vi ( jag, emilia, rebecca, my) Vakande i morse och hjälpte mamma att plocka undan.
Sen sorterade vi alla tom flaskor och tom burkar för vi skulle köra iväg och lämna dom.
Vi fick 135kr var allaihopa. För det fick vi gå på tivolit..

Vi åkte karusell och sen hade vi picknick och tittade på olika som sjöng.

Här kommer lite bilder från dagen..




Här åker vi spökrundan.. den var läbbig...


Rebecca får tyvärr stå och titta på, får hon har ju gips på bennet.

Här kommer Emilia neeeeerrrrrrrrrrr


Här åker jag neeeeeeeeerrrrrrrrrrr


Mysan sitter o tittar och dansar i vagnen till den höga musiken



Jag o emilia åker, som vi skrattade..



Jag i Lustiga huset..


Världens mesigaste  karusell


Som vi hoppas här, vi sprang tillbaka till denna för att hoppa mer.


Alla pappor drack öl så då skulle Mysan med göra det


Dansar lite på scen


Jag o emilia sjunger med Frida


Emilia Ken och Frida...

Nu ska jag lägga mig, har verkligen haft en super rolig dag idag....

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ojjj sååå roligt ni har haft =))

Men hur vågade du åka den stora, snabba berg och dal bana....ser ju läskigt ut.

Ha det så bra, puss o kram!

2009-06-14 @ 03:12:30
Postat av: Miss S

Hej Ken !

Det var ju länge sen:) Kul att se nya bilder på dig:)

Ser ut som om ni hade haft jätte skoj:)

Pussar och kramar till dig och alla dina syskon.

Hoppas vi ses snart.

2009-06-15 @ 02:24:39
Postat av: Ken

Hej barbro jag ä en stor kille, jag var modigast av alla på den.



Hej Miss S Jag har hälsat till alla.

2009-06-15 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0