Stockholm i mitt hjärta

Jag har det bra i stockholm, idag gick vi vilse men vi hittar alltid hem.
Jag lurade mamma med att planet hade störtat och att jag hamnade i vattnet och en båt plockade upp mig.
Så rädd mamma blev, så jag var tvungen att säga till henne direkt att jag bara skojade.
Allt gick bra, gissa vad jag ska på fredag???
Precis på grönalund, idag har vi varit runt på slottet och tittat och i stan. Här e riktigt roligt.
Tyvärr kan ni inte få bilder nu så det blir bilder på min lillasyster o storebror och Cilla så klart.


Mysan har fått en gunga som hon vill sitta i hela tiden.


Krille o Cilla dom fattade liksom inte att My kallade på dom för att dom
skulle gunga henne, inte stå bakom henne. He he



Min lillasyster saknar mig för vi leker alltid tillsammans ( tror hon)

Ha det nu så bra, så uppdaterar jag er igen.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vilken tur att du bara skoja om planet, jag blev jätte rädd, usch så läskigt, tur att det inte var på riktigt. Själv ska jag hälsa på Mysan snart och så ska vi grilla där, ska bli jätte kul. Ha det så bra sålänge och skriv gärna hur det går på Grönalund. Puss o Kram!!

2009-06-24 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0