Hemma igen!

Hej allihopa.
jag e hemma igen, meningen var att mamma skulle sätta in bilder från Stockholm.
Men jag glömde dom i pappas väska så det får bli lite bilder på mig från idag.

Det var så roligt att komma hem har saknat Mysan så.


Poolen gick ju isönder föra året precis när sommaren slutade.
Så vi har inte köpt en ny.
Men idag ville jag verkligen bada när jag kom hem så baljan som Mysan brukar
leka med, tog jag över o badade i den.

Det var kallt, men jag ville i och ville att mamma skulle fota mig.

Här badar jag i kalligarna he he

Ohhhh va kallt det är, men jag måste sätta mig.

ohhhhh jag gör karate i vattnet

Mitt i allt, blev det helt mörkt. Mamma tror det kommer att regna.

Så fint..

Jag känner mig cool här.

Det klarnade upp så jag hoppa i igen.

Här springer jag fram till mamma och ska blöta ner henne. Ser ni hur hon puttar på mig.

Sen vakande mysan.

Ja då var det dags att gunga henne, så det var bara att sluta bada.
Vädret blev ändå dåligt.



Nu ville mysan att vi skulle gunga kossan.

Titta, min kusin Linn kom på besök..

Maggan o jag var ute o körde lite med Jörgen.

Jag tyckte det var så roligt. Hoppas hon kommer fler gånger o vill
köra runt mig.

Står Linn i trädgården o tittar på oss.

Mysan plockade blommor till Linn.

Här ger hon blommor till Linn


Här ger hon blommor till mig..

Så avslutar vi med en bild på mig...
Nu ska jag sova,
Nya häftiga bilder kommer i morgon..

KRAM Ken

Kommentarer
Postat av: Ken

Barbro: jag är modigare än dig. den var jätte läsking första gången jag åkte den men andra gången var den inte lika läskig. Pappa höll mig lite, man fick ha solglasögonen nere. och den var jätte rolig.

Kram Ken

2009-07-01 @ 09:05:09
Postat av: Barbro

Sååååå fin pool!!!! Nu måste jag bra komma hem till er o bada.... =)

Du får berätta allt om grönan när jag kommer, tycker fortfarande att det ser läskigt ut.



Dennis, vad har du gjort med din dotter? Hahaha... hon är ju pappa upp i dagen på bilden. Jaa alltså en söndag morgon efter att du tvättat penslar hela natten ;)



Linn, hur kan man bli sååå söt som du är... du får berätta nästa gång vi ses :)



Puss o Kram på er alla!!



2009-07-01 @ 16:41:53
Postat av: Miss S

Hej Ken!...det var ju en väldigt lite bassäng my hade men gullig...ni ser ju ut att jätte kul och söta e ni oxå...mysan är ju jätte söt med sina klämmor:)..sån tur du har som har en trädgård där man kan leka och bad...hoppas vi ses snart

2009-07-02 @ 17:30:59
Postat av: Ken

barbro: du kan komma hitt hät när du vill bara jag är här.Så kan du se hur snabbt jag kan gå på knäi bassängen. Så kan jag oxå springa med badringen men jag kan inte simma. Hälsa katterna o fåglarna.



Miss S. Ja tack det tur vi har en trädgård och bada och kjola ken leka och tur vi bor i bara så jag kan äta körsbär , päron, äpplen det behöver vi inte köpa det har vi i trädgården.

KRAM Ken

2009-07-02 @ 18:31:23
Postat av: Miss S

kanske jag kan få köpa lite frukt från er...får man lite billigare än i affären...vet du ...du kan sätta upp ett stånd och sälja...så kan du tjäna lite pengar till glass nu när det e så varmt..då behöver man mycket glass

2009-07-02 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0