Håll i er, Gröna Lund

Håll i er, för det ska jag göra.
Just nu sitter jag på båten till Gröna Lund. Det ska bli så skojigt.
Ikväll ringer jag mamma igen och berättar så hon får skriva till er hur jag haft det.

Här kommer lite bilder så ni kan se vilken båt jag sitter på just nu och vart jag e på väg.

Kramar Ken


I denna båt!

Denna vill jag åka om jag får !

Wow ser ni, tur inte min mamma e med för annars hade jag inte fått åka
dom farliga karusellerna.

Så här kommer man in till Gröna Lund från båten ( tror jag)

Kommentarer
Postat av: Barbro

så spännande....:) jag hade aldrig vågat....jo kanske, men då hade du fått hålla mig hårt i handen för annars hade jag inte vågat. Den ser ju jätteläskig ut. Du får ha så kul och glöm inte att hålla i dig hårt, hårt, hårt!!!!

Puss o Kram

2009-06-27 @ 19:16:16
Postat av: emmy

När kommer du hem, för jag tänkte komma och leka.

2009-06-28 @ 12:54:19
Postat av: Ken

Emmy, jag vet inte för jag har såååå roligt i Stockholm. Vi skulle varit hemma i torsdags, men vi har stannat tills vi tröttnar..

2009-06-28 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0