Pydde Håla

Vilken mysig dag det varit, jag har badat hela dagen idag. Först i trädgården sen stack vi iväg till
Pydde håla..
Mamma o Dennis skulle göra vid trädgården, men när gräsklipparnen gick isönder så sket dom i det och vi hade trevligt istället.
Jag längat till i morgon för då kommer flickorna hitt.. Det ska bli roligt...
Här nere kommer lite bilder från dagen.




Här tvättar mysan sin tiger.

Tyckte inte om när mamma sa till henne.



Här ger Mysan mamma sitt äpple som hon plockat.

Här glider jag..

Cilla, krille o jag. Dom badade med mig idag.. Det var verkligen roligt.

Mysan som vanligt ville gunga...

Här e vi i Pydde, det stället tyckte jag verkligen om.

Mysan gick runt, hon vågade inte bada.

Kolla här, här simmar Dennis o jag är på hans rygg. Där e jätte djupt.

Oh mysan igen...

Natti nu ska jag sova.. KRAM Ken

Kommentarer
Postat av: Miss S

oj så många bilder....ser ju ut såm om ni hade haft en jätte rolig dag:)

2009-07-05 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0