Precis

Min gäst idag var Emmy, det var såroligt när hon kom vi badade, bråkade o solade och åt.
Sen körde maggan med Jörgen en stund och jag fick åka med.

Emmy o jag

ohh så skönt

nu har jag ringen

mysan kommit hem från dagis¨

Emmy o My sitter o väntar på att jag ska komma.

här kommer vi körande...

nu e det emmys tur att åka

här åker dom iväg..vet ni vad jag gör då...

Blåser upp den nya ringen jag o Maggan var o köpte och hoppar i och badar igen.
'
Sen bada vi tillsammans igen o inget bråk för vi hade var sin ring,,

ohh tittasom vi hoppar i roligt har vi det.

Nu har dom åkt hem, jag ligger i poolen o mysan hade precis bytat om för hon har ju med badat.
Men hon springer ifrån mamma o hoppar i igen med skor.

nu e det dags attstiga upp o gå in, snart läggdags.

mysan rensar poolen med mammas sill...

Ja då är det en ny dag i morgon.. Jag längtar redan jag frågade mamma om jag fick
bada redan kl 08 efter vi lämnat kjola. Vet ni hon sa ja..
Så nu har hon hällt ut vatnet och håller på att fylla pånytt så det e rent o vamt imorgon.

Sov gott ses i morgon... KRAM Ken

Kommentarer
Postat av: Miss S

mmm...så mysigt ni verka ha det och så härligt...får man komma och bada med dig...du kanske kan lära mig simma lite?..kan ta med mig egen handduk och badring

så cool du e Ken...jag vill oxå åka med maggan

2009-07-02 @ 17:26:07
Postat av: Ken

Jag kan inte simma, men du kan ändå komma hit, jag kan lära dig hur man sitter med knäna och bada med badring. Jag kan lära dig att simma jätte fort med en badring. Tack för att du tycker att vi har det mysigt.

2009-07-02 @ 18:27:06
Postat av: Miss S

ja men det kan du göra...kanske jag kan hjälpa dig att simma om jag står upp

2009-07-02 @ 18:58:32
Postat av: Maja

Vilken stor pool du har! Du är nog den lyckligaste killen i Bara!

2009-07-03 @ 22:18:49
Postat av: Emmy

Ken, du glömde skriva att vi tävlade också. haha

2009-07-04 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0