Polisen

Så här ser det ut hemma hos oss just nu.




Vet ni vad som hände i morse, när vi gick med Mysan till Dagis tittade jag in i trädgården och poolen var
borta.
- Mamma, vart e poolen?
-Poolen? Den ska väl stå där den stod igår!
- Nej mamma titta, säger jag med gråten i halsen.
- Nämen, den e borta, hur kan den vara det.
- Mamma vi måste ringa polisen. Någon har stulit vår pool.
- Ja men vi måste först lämna Mysan så får vi ringa när vi kommer hem.

Vi gick och jag blev bara mer o mer förbannad,
- Mamma, jag är riktigt förbannad nu, jag kommer slå dom på käften när polisen får tag på dom.
Mamma är inte du irriterad?
- Nej!
- Men mamma, tänk om D har tagit med sig poolen till jobb.
När vi kommer hem får vi ringa honom först innan vi ringer polisen och kolla.

När vi var hemma, var jag helt knäckt, har gått och varit förbannad hela vägen. Springer ut i trädgården och vet ni Poolen stod där men på en annan plats..
- Mamma, detta visste du hela tiden, nu ska jag slänga i dig.
Men jag slängde inte i henne för då blir hon så sur ju.

KRAM Ken

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha... vilken rövare mamma drog Ken! Du skulle ha slängt henne i vattnet!

2009-07-03 @ 22:15:55
Postat av: Emmy

Jag skall hjälpa dig att slänga din mamma i poolen när jag kommer till dig.

2009-07-04 @ 10:51:59
Postat av: Miss S

hhehe..din mamma är allt lurig hon:)..har du det skönt i poolen?...skönt att ha hela bassängen för sig själv när mysan e på dagis och D på jobbet

2009-07-04 @ 14:17:02
Postat av: Barbro

hahahaha... Ken du e rolig du... ingen vågar ju sno DIN pool...för då hade vi letat upp dom o kastat i dom med kläderna på...sen hade dom fått gå omkring helt blöta o skämmas...hehehe... =)

2009-07-04 @ 18:13:43
Postat av: Barbro

Tänkte komma hem till dig idag (söndag) om det går bra! Då kan vi ju bada i poooooooolen!!!! =)

2009-07-05 @ 01:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0