Blandat

Här nedan kommer lite blandade foto...


Barbro hänger o svänger, hon kunde et riktigt bra. Suddig bild men sätter in den ändå.

12 gradit vatten, precis klart, men vi hade lovat varandra o bada o då höll vi det.
Barbro skrek rätt ut så kallt det var och jag skrattade så jag nästan kissa på mig.

Här bor mina gubbar..



Jag o Barbro plockar blommor, hon gjorde kransar.

barbro gungar mysan medans jag rättar till min krans.

Jossan var o hälsade på en dag...

mmm så god efterrätt

Jossan dummar sig..men mamma vill inte skriva varför..

Kommentarer
Postat av: Miss S

wow så kul du verkar ha med din moster barbro...så duktig hon e...hon var jätte duktigt på stången när hon var liten och sen lite större med...det var ju måmga roliga saker som ni gjorde...äter jossan glass nu igen...kanske det kommer en icebaby från hennes mage...eller vad tror du...tror jag måste skynda mig hem till er så hon inte äter upp alla glass

2009-07-17 @ 01:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0