Påsklov

Nu kommer lite bilder , igår var det riktigt varm ute så vi var ute hela dagen. Idag kom mina kusiner och hälsade på så vi har tagit lite foto när vi var ute o lekte..


Här e jag på rullor...

Mysan älskar att gunga, men nu var vi för långt borta från henne så hon
ville till oss..

Nämen, titta vem som kommer där, Rebecca som åker på alla 4.

Kolla in mig när jag hänger högt..

Emilia glad som vanligt...

Som ni märker älskar jag att klättra.

Nu så gungar Emilia mysan o mysan är så nöjd..

Alla har hjälmar på sig då vill jag med ha det säger Mysan.

Titta på detta fotot, min mamma skratta när Emilia satt så..

Jag o Mysan, det är så roligt nu när hon går runt o leker.

Ken, här har du din sko! Sluta åk ifrån mig hela tiden..

Kolla in Emilia, hon ligger o glassar i solen..

Nu kom söndagen o kusinerna kom.

Titta så fin Linn är i håret, hon har klipp av en lång bit, men nu är det riktigt fint.

Rebecca, Linn och Emmy snurrar...

Emilia som fryser, idag var det ju inte lika varmt som igår.

Så avslutar vi med ett foto på mig, här hade jag så ont i magen efter allt snurrande..

Kommentarer
Postat av: Barbro

GLAD PÅSK KEN!!!! AND PEACE!!!!

2009-04-10 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0