Djuren

Vi var hos Maggan på besök i går så gick vi och hälsade på djuren på Almvik..


PÅ busshållsplatsen medans vi vänta gunga jag.

Mysan, bätte ha nappen i munnen än att äta all bajs som såg ut som godis
på marken"gräset"

mmm så god din jacka är


Mysan var inte alls rädd..

Här ska Emmy pussas..

jag tyckte det var riktigt roligt där..

Jag Emmy o Linn klappar katten

Emmy o jag

När man står så här så brukar dom hoppa upp på ens rygg, men
jag stod så flera gånger men där kom inte upp någon alls på min'
rygg..

Jag vill så gärna ditt fler gånger.

Maggan..som fick moderskänslor direkt och skulle nog hem
och skaffa ett syskon till Linn o Emmy.

Ja Dennis fanns ju också där, mamma trodde han var o jobbade.

Så söta dom är, Dennis alla kulltingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0