Mamma dag

Idag hade jag o min mamma en  bara Ken o Mamma dag.
My stanande med sin pappa och jag o mamma var ute helt själva o lekte och hade skoj.
Mamma lekte fotbollstränare, för om 3 v börjar jag fotbollsskola så mamma övar med mig varje dag 1 timme.
Här kommer lite foto på mig.

En snygg tröja, som jag tycker om. Har D fått av sin kompis.

Lekte med Lera innan "träningen"

Man måste ju dricka innan en träning.

Ojj va jag kämpar.

Jag skjuter som en gud.

Detta foto tyckte mamma om, kan ni se bollen som jag sparkat upp?

Här e det dags med lite vila efter 30 min.

Jag drömmer mig bort till Bercelona, en dag ska jag vara där o spela, kommer ni ditt o tittar
på mig då ?

Efter träningen fick jag leka, så vi gick till en lekplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0