BREV

Idag kom det fler brev på posten till KEN. Nu har han några brev han ska läsa när han kommer hem.

Men idag e hans mamma jätte nyfiken på vem som skrivit till honom, men jag får vänta tills Ken har öppnat det.
Så du /ni som skrivit kommer inte kunna få svar förren nästa vecka när Ken kommit hem.

Här är lite foto på mysan under tiden.


Godmorgon, här sitter jag i pyjamas.

Nu är jag påkläd och leker förfullt.

Oj ett till foto! Nej jag tänker inte skratta varje gång du tar fram kameran, mamma.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Kensan kom hem, för vi längtar efter dig, kom innan sommarn är slut lilla Kensan....



Lilla My, lilla My, hur fick du namnet lilla My....



2008-09-06 @ 19:05:52
Postat av: My

Moster du sjunger jätte fint.

Mamma har en ny egen blogg.

2008-09-06 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0