Va en bok om mig.

Idag var vi på kalas hos min morbror han fyllde 40år.
Sen gick vi på lekplats.
Här kommer bara lite bilder från idag.

Jag blåser sopbubblor, stora o fina blev dom.

Jag o Moster Barbro hon e lika rolig varje gång.

Min kusin Emmy hon är riktigt söt.

Mina kusier Inca o Linn.

Titta så synd att bilden blev så fel.
Här mitt i kalaset sätter sig min morbror och friar till sin blivande fru.
Det var så vackert synd att bilden blev så dålig.

som sagt så svarade Sabine JA och kramade om Palle.
Mamma fick tårar i ögonen och tyckte det var så vackert.

Här bytar dom ringar.

Här kommer Sabines mamma o önskar dom lycka till med blommor o allt.
Det fina var att Palle hade ringt och bett om Sabines hand.( riktigt gammaldagssätt)

Här kommer Annie och gratulerar dom. Tror hon hade tårar i ögonen men jag vet inte.
Titta va vackra blommor dom fick.

Titta så glad Sabine var, tårar o glädje e det finaste som finns, tycker min mamma.

Här kommer den fina tårtan från morbrors kalas, kan ni gissa vad han tycker om?

Efter kalaset var det spring i bennen på alla barn, då var det som vanligt att
mamma skulle "rasta" oss, innan bussen gick.

Som ni alla vet är jag 4år snart 5år. Och vet ni, idag läste min mamma en bok.
-Mamma hur vet dom att jag heter Ken?
-Wow mamma hur vet dom att mina kompisar heter Andy, Emmy och Jossan?
Mamma detta måste vara en troll bok.


Kommentarer
Postat av: Sabine "Wulff" Larsson

Ja det var en glädjefull dag!!=)

2008-07-20 @ 20:27:32
Postat av: Maja

Å så fint allt var! Roligt för Sabine och Palle!

2008-07-20 @ 20:41:34
Postat av: Barbro

Ja va kul att vi snart ska på bröllop...

Hur mår du idag då Ken? Själv mår jag

sådär...känner mig lite sjuk men det går

nog snart över...hejsvejs!! =))

2008-07-22 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0