Torsdag min tur dag.

Idag var en riktigt rolig dag. Mina kusiner kom på besök.
Dom skulle stanna hela dagen vi badade, var på lekplatsen och åt middag tillsammans.
En riktigt rolig dag, innan jag skulle till Pappa.
Han kom och hämtade mig kl 15. Efter det kom Maja på besök med Jossan o Konrad.
Här kommer lite bilder på det.


Här har barnen samlats för ett grupp foto.



Konrad ville så gärna leka med vattnet så det var bara att ta av sig och leka tyckte min mamma.


Maja o Moster Maggan plockade körsbär dem såg ut som några som aldrig
hade sett körsbär, mamma o Dennis skrattade så åt dem.


"Titta Maggan så fina o dom är, Vart vart!!"
Barnen plockar alla dom som trillat ner på gräsmattan efter Maggan O Maja ;)



Kommentarer
Postat av: maja

Haha så roliga vi ser ut.. och är! Tack för en rolig eftermiddag!



maja o jossan

2008-07-11 @ 23:07:49
URL: http://josabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0