I storstan idag

Har varit i storstan ( MALMÖ) idag med mamma. Vi gick runt i olika
affärer o hade jätte mysigt, det var en Ken o Mamma dag.
Mamma köpte lite saker till mig, Emilia, Rebecca o My så klart.

Mamma lova mig att när vi ska åka trampebåt så ska vi trampa nära
detta vattenfall så vi blir lite blöta. Jag bara längtar.

Sen gick vi på lekplatsen gulan så jag kunde leka lite innan vi tog bussen hem.

Denna knasbollen kom till lekplatsen och åkte ruschbana, mamma sa att han var
sexig och var tvungen att ta ett foto på  honom.

En liten nyckelpiga kom och satte sig hos mig, så söt tycker jag.

Titta vilken rolig penna jag fick idag.

Titta så söta gummiband mamma köpte till My idag.
Dom ska hon ha på sig imorgon när vi ska på kalas hos Palle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0