Mormor

Idag skulle min mamma städa lägenheten, där har blivit så fint.Så jag o mysan skulle vara hos mormor så länge, men jag stannar där till fredag för jag ville det,
Här kommer lite foto från idag, innan vi gick till mormor var vi i Malmö o lekte o åt glass.

Medans vi vänta på bussen, lekte jag.

Busshålsplatsen, jag dummar mig.

Mysan  på busshålsplatsen.

Så gott med glass.

Mamma ska jag hoppa...

Vadå ballögd.

Denna klätterställningen tycker jag om.


Gunga o hoppa e jätte roligt,

Jag vill till High Chaparall  o bli fotad i ett riktigt tåg.

Kommentarer
Postat av: Barbro

oj...nu blev jag också sugen på glass...kan du inte bjud på lite =))

2008-08-07 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0