Lördag med flickorna

Idag har jag haft roligt, skulle igentligen till pappa idag men ville stanna hemma o vara tillsammans med flickorna
nu när dom är här. Vi har fått ha kameran själva idag för mamma har varit upptagen, så det har blivit lite bilder som vi själv har tagit, sen har vi lekt kurragömma, spelat spel, varit på lekplats o ätit gott och nu sitter vi och spelar igen och äter godis...mmmmm Godis är gott!!!


My o rebecca myser i sängen.

Rebecca fotar mig när jag e högt uppe.

Ken o Rebecca har roligt.

Jag tar tiden när vi har löparbana

Gissa vem som är här under?

Emilia o Rebecca

Så här ser jag ut efter jag ätit glass.

Rebbeca har tagit detta foto på mig.

Tittut!!!

Tjohooo va vi har det roligt.

Så coolt med bollen i luften.




Kommentarer
Postat av: Barbro

Va fina bilder ni har tagit...jag tror att det är ett kakmonster under hinken...har jag rätt??

2008-08-09 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0