Kalas

Igår hade jag kalas, det var verkligen lyckat, men alla gick så tidigt, Jag förstod inte varför.
Vi han inte leka lekarna som vi hade bestämt. Men vi får väl leka dom en annan gång.
Det kom en överraskning till mig , mitt i kalaset kom där en CLOWN gående i trädgården.
Här kommer lite bilder på det.

Här innan maten, precis innan clownen dyker upp.

Moster som höll på att DÖ av skratt, när hon titta på clownen.

Clownen o Emmy, Emmy hjälper till att trolla.

Nu e det Kens tur att Trolla

Ken o Milo, milo gick runt han var inte alls rädd för clownen.

Här trollas det.

Emmy, Linn, Ken, Nicole, Emilia sitter o tittar på clownen

Elias var också hos mig, honom tycker jag om. Vi busade lite han o jag.
Vi har vält alla brossans kläder på hans rum, han har inte set det än. Men det
blir väl liv i luckan när han kommer hem och ser det. he he

Hehe Här har jag likadan persuk som clownen har.
Här säger clownen,
-nämen titta en till clown.
-Nej jag e på låtsas o du är på riktigt.. HA ha haha, det blev sådant skratt.
Jag fatta inte varför, för jag var ju bara på låtsas o clownen är ju riktig.

troll lådan, jag fick trolla fram min egen födelsedagspresent av clownen.
'
Hukus pukus


Emilia, sitter o tittar på clownen.

Linn o Emmy

NU så, har jag trollat fram min present, En Kamera.

Tittut, finns här fler presenter.

Clownen målade dom som ville bli målade, och dom andra fick ballonger.
Här e emmy, jätte fin blomma har hon.

Emilia, hon blir riktigt söt på foto.( ja hon e söt i verkligheten också.

Rebbeccas målning.

Här är tårtan, Emilia står och ber, antagligen Snälla hoppas jag får en bit.

Som sagt tack mamma o Dennis för ett fint kalas, jag är nöjd och lycklig.
Tacka alla ni som firade den med mig,
Kramar Ken

Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag hade jätttte roligt Ken, tack för att du bjöd mig...jag tyckte det va roligt när clownen frågade "vad blir det om man blandar blå och gul?" och du svarade "det blir Sverige!!" HAHAHAHA!!! Det tyckte jag var kul =))

2008-08-25 @ 03:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0