Malmö

Idag var jag med mysan o Mamma i malmö.

I morgon kommer det upp vad vi köpt nu till skolan. Ja jag börjar ju nollan..eller F klass som det heter.

Här kommer lite bilder från idag.


Jag älskar att leka på lugnets lekplats.

Som jag hoppar!

Här leker My med mina gamla sandleksaker

Så gungar Mysan

Här klättrar jag..

När Mysan somnat gick vi och fika.

Mormor följde med, mamma bjöd henne på en liten latte.

Själv tog hon en stor.

Jag fick cocacola o jag hälsade på Krille med på hans jobb.
Han jobbar på 3 nu.

Efter fikat gick vi tillbaka till lekplatsen.

Här sitter jag o tänker, synd det?

Ja, jag hade en mysig dag i stan idag. Vi var i stan från kl 10-18 riktigt roligt var det.

Vi ses allihopa.


TÄVLING!!!
 Märker ni något med bilderna???? Om ni märker det så kan ni skriva det.
Vinnaren får ett foto av mig på något jag själv tagit.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag vet! Jag vet! Jag vet! Du har fått en ny PUMA keps! Hoppas jag vinner denna gången!!!!!!!!

2009-07-30 @ 08:02:21
Postat av: Anonym

Att du dricker cocacola från flaskan när du har ett glas?

2009-07-30 @ 12:20:40
Postat av: Miss S

Hej Ken! Du har bytat keps. Först har du en vit och en MFF-blå sen har du en mörkblå

2009-07-30 @ 19:16:51
Postat av: Miss S

Är det Krille som går i jeans och vit tröja och håller nu burk i handen?

2009-07-30 @ 19:19:23
Postat av: Miss S

Du har gjort Kaninöron på mormor..är det det?

2009-07-30 @ 19:20:24
Postat av: Maja

Att du håller två fingrar ovanför din mormors huvud utan att hon vet om det! Haha,, Du är rolig!

kram

2009-07-30 @ 20:11:25
Postat av: Maja

Miss S såg jag nu har gissat 3 gånger, minst. Får man det Ken? Det kanske är lite fusk?



Jag såg inte att hon hade skrivit om kaninöron.

2009-07-30 @ 20:14:15
Postat av: Ken

Nej Maja man får bara gissa en gång.

2009-07-30 @ 21:06:57
Postat av: Barbro

Ja den va lätt som en plätt, felet är att jag (Barbro) inte är med på bilderna så istället får du använda mina favotit tecken....peace!!!

Puss och Kram!! Snygg keps!!!

2009-08-02 @ 11:58:07
Postat av: Miss S

Hej Ken!

Jag fuskar inte:( så taskig maja e.

Det första inlägget är ett påstående och det andra är bara jag som undrar om det var Krille på bilden...liknar honom ju..

Den tredje en min fråga om det e rätt svar..jag tom frågar om det e det...så det så maja.

sen så läser jag ju de andras inlägg så att jag inte ställer samma fråga om det e rätt svar..för i så fall kan man ju inte vinna...inget roligt..de e ju den som skrev det först.

Så när får man veta om det e rätt svar?

Sen undrar jag oxå om vi kan träffas nästa vecka...vill gärna ha min vinst från förra gången...du vet glassen...har semester from på måndag..fast på tisdag ska jag jobba.

puss puss puss

ps. saknar dig:(

2009-08-08 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0