Nyckelpigor

Jag vill börja säga GRATTIS till SABINE som Vann Tävlingen. Det var kepsen det handlade om..



Sen vill jag berätta att jag älskar nyckelpigor, så här kommer lite foto på dom.
Sen ses vi igen på Måndag, för nu åker jag till Pappa över helgen.


Hej så länge... Vink vink

Här på detta äppel trädet finns massor av nyckelpigor.







TÄVLING: Tror ni att denna nyckelpigan kommer från trädet? Eller flög den på mig direkt
efter fotona?

Rätt svar får ni på måndag när jag e tillbaka. Vinsten är ett foto på mig.
Ja jag älskar ha tävlingar.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag tror att den kröp upp på dig från trädet men direkt efter den bilden så flög den iväg..... =)

2009-08-08 @ 19:49:10
Postat av: Miss S

Hej Ken!

Hmmm svår fråga, men jag tro den kommer från en mamma nyckelpigga...fast jag kan ha fel...tror inte det e så bra svar men man kan ju inte alltid vinna:)

2009-08-09 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0