Kvällsdopp

Idag var jag på fritids, när jag kom hem så hade D fyllt mellan poolen.
Men efter en liten stund sa han: Kom så sticker vi ner o badar.
Så Jag o D o Mysan o mamma gick o bada.
Det var trevligt vi träffade Maggan och co där.


Mysan tar en macka på badet

Här ser ni mig, äter en macka innan jag ska hoppa i.

" Tänk förr, så fick inte min mamma bada  på 30 min efter hon ätit, för dom sa
att man kunde drunkna" Så löjligt, det var en myt.

Linn matar mysan med vindruvor.

Jag vill ha nappennnnnn

Här åker jag.....

Det var så skönt att bada.. Jag älskar det...

Nu ska Mysan i o Bada

Här står Mysan o kissar på mammas filt..

Evelina, Sandra Dennis o  Mysan badar tillsammans.

Här står jag ...Evelina o Simon i bakgrunden.

Sandra, evelina o simon... Sandra har roligast... ;-)

Mysan har det roligare på land, hon e inte glad för vatten.

Här ligger Linn o myser..

Och här ligger jag o myser.

Mysan ger Evelina hennes kam, men hon var lite sur för någonting.

Så Mysan gick o lekte istället..

Efteråt gick vi hem och åt middag, sen hamnade jag isäng. Jag var riktigt trött idag.

Vi ses igen
KRAM Ken

Kommentarer
Postat av: Miss S

Hej Ken!

Ni ser ju att ha det riktigt mysigt och skönt.

Skönt att det inte e så mycket folk där...mer vatten till er och så kan du åka rutschkana många många gånger.

Kramar

2009-08-08 @ 10:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0