Bakken

Här kommer lite bilder från bakken när vi var där med min morbror o faster Sabine, Milo o Inca.
Jag hade så roligt.
Här får ni lite bilder från den dagen.

Precis innan ingången kan man åka häst o vagn in till Bakken

Här kommer jag o Rebecca

Vi e blöta o glada.

Här sitter alla barnen utan

Mysan hon e nere o kallar på oss. Men hon fick åka den senare med D.

Mamma var super glad för att hon fick köra bil.
Hon var lite mesig för hon körde ute i kanten och hon krockade inte med någon.
( Medans mamma kallar det att hon kan och vet hur man kör)

Kolla in oss, vi sitter o skjuter, där inne var det häftigt.

Krokodilerna var roliga att åka, Rebecca o jag åkte tillsammans.

Denna, ÅK denna om ni vågar....

Precis, den va as rolig.

Inca o rebecca åkte bara denna, jag ville men fick inte för mamma.

Ha ha jag o emilia blev helt blötta efter denna turen.

Här ska jag fiska ANKOR.

Jag vann!

Här vilar Rebecca o Sabine My o Milo sitter o leker i sina vagnar.

Här kör jag bil.

Palle o Jag... Jag tycker om Palle o Sabine, jag skulle vilja sova hos dom en gång.

Kommentarer
Postat av: maggan

Vad mysigt och bra väder hade ni också.

2009-08-04 @ 21:16:58
Postat av: Maja

Å vilken rolig dag ni har haft på Bakken Ken!! Jag vill också dit nu när jag ser bilderna.

kram

2009-08-04 @ 22:35:36
Postat av: Miss S

Hej Ken!

Jag älskar att åka karuseller...synd att jag bara blir åksjuk av vissa.

Det var länge sen jag var på Bakken.

hmmm... trodde att din morbror palle var gift men sabine...visste inte hon var din faster

2009-08-08 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0